Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το Nicolas For Men;

Μπορείτε να μας στείλετε email στο info@nicolasformen.gr ή να μας καλέσετε τηλεφωνικώς στο 2265 306860, όπου η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας θα χαρεί να σας βοηθήσει με ό,τι χρειάζεστε!

 

Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Λόγω του ότι προσπαθούμε να επεξεργαζόμαστε τις παραγγελίες όσο το δυνατόν γρηγορότερα, πρέπει να ζητήσετε οποιεσδήποτε αλλαγές/ακυρώσεις εντός 12 ωρών από την παραγγελία. Όλα τα αιτήματα μετά από αυτό το διάστημα θα απορρίπτονται. Η παραγγελία σας μπορεί να επιστραφεί για πλήρη επιστροφή χρημάτων αφού την παραλάβετε.

 

Ποιους τρόπους πληρωμής δέχεστε;

Ο ιστότοπός μας σας παρέχει μια μεγάλη ποικιλία μεθόδων πληρωμής, όπως:

Κάρτες (Visa, Mastercard, American Express, Maestro, Bancontact, JCB, Discover & Diners Club)
Ψηφιακά πορτοφόλια (Samsung Pay, Viva Wallet & MobilePay Online)
Τοπικές μέθοδοι πληρωμής (BANCOMAT Pay, Bancontact QR, BitPay, BLIK, EPS, iDEAL, IRIS, Klarna, MULTIBANCO, MB WAY, P24, Payconiq, PayU, Swish, tbi bank, Trustly & WeChat Pay, BlueCode)
Άμεση χρέωση & άλλοι τρόποι πληρωμής (SEPA Direct Debit, Pay By Bank, Cash (Viva Spot) & e-banking (ΔΙΑΣ/DIAS))


Πότε θα επεξεργαστεί η παραγγελία μου;

Όλες οι παραγγελίες επεξεργάζονται και αποστέλλονται από την αποθήκη μας. Παρακαλούμε να δώσετε επιπλέον χρόνο για την επεξεργασία της παραγγελίας σας κατά τη διάρκεια των εορτών και των εκπτωτικών περιόδων. Επεξεργαζόμαστε παραγγελίες από Δευτέρα έως Παρασκευή. Οι παραγγελίες θα επεξεργαστούν εντός 1-2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας και θα αποσταλούν την επόμενη ημέρα από την ημέρα επεξεργασίας. Σημειώστε ότι δεν κάνουμε αποστολές τα Σαββατοκύριακα.

 

Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες μπορεί να χρειαστούν από 2 έως 5 εργάσιμες ημέρες για να φτάσουν. Κατά τη διάρκεια εορταστικών ή εκπτωτικών περιόδων το διάστημα αυτό ενδέχεται να αλλάξει.

 

Τι γίνεται αν δεν παραλάβω την παραγγελία μου;

Αν δεν παραλάβετε την παραγγελία σας εντός 30 ημερών από την αποστολή, δικαιούστε πλήρη επιστροφή χρημάτων.

 

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Παρακαλούμε να επικοινωνήστε μαζί μας στο info@nicolasformen.gr.

 

Τι γίνεται αν το προϊόν/τα προϊόντα που παρέλαβα είναι ελαττωματικά/λάθος/κατεστραμμένα;

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αν έχετε παραλάβει προϊόντα που είναι λάθος, λείπουν ή είναι ελαττωματικά. Συμπεριλάβετε τον αριθμό παραγγελίας σας, φωτογραφίες του/των προϊόντος/προϊόντων και όλες τις σχετικές πληροφορίες όταν παραλάβετε το πακέτο σας. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να επιλύσουμε την υπόθεσή σας το συντομότερo.

 

Πότε θα λάβω την επιστροφή χρημάτων μου;

Όλες οι επιστροφές χρημάτων θα πιστωθούν στην αρχική σας μέθοδο πληρωμής. Εάν πληρώσατε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, οι επιστροφές θα σταλούν στην τράπεζα έκδοσης της κάρτας σας εντός 7-10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος ή του αιτήματος ακύρωσης. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τράπεζα έκδοσης της κάρτας σας για ερωτήσεις σχετικά με το πότε θα πιστωθεί η επιστροφή στον λογαριασμό σας. Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη την πίστωση για την επιστροφή σας, ακολουθήστε τα εξής βήματα: Επικοινωνήστε με την τράπεζα/εταιρεία της πιστωτικής κάρτας. Μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να εμφανιστεί η επιστροφή στον λογαριασμό σας.